364
TUTUSTU mitä me osaamme ja teemme
TUTUSTU mitä me osaamme ja teemme

Close

Osaamisalueet

ota yhteyttä

Haluan siirtyä digitaaliseen dimensioon

Valdation:
* Etunimi:
* Sukunimi:
Yritys:
Puhelinnumero:
* Sähköposti:
Maa:
* Viesti:
Successfully sent!
Could not send the mail, try again later!
KAHVIA VAI TEETÄ? Piipahda luonamme.

helmikuuta 24, 2016

Enfo tapasi IBM:n johtajat – tapetilla uusi Maximo-strategia InterConnect-tapahtumassa

IBM InterConnect -tapahtuma ei koostu pelkästään mielenkiintoisista luennoista vaan lisäksi siellä tarjoutuu tilaisuuksia tavata IBM:n johtoa eri puolilta maailmaa. Tämä avaa aivan uudet mahdollisuudet keskustella ja kehitellä uusia liiketoimintamalleja ja ideoita ja kotiinviemisiksi ottaa mukaan parhaat ideat paikallisille asiakkaillemme. Tapahtuman aikana Enfo tapasi useita IBM:n tuotteista ja liiketoiminnasta vastaavia henkilöitä niin suunnitellusti kuin suunnittelemattomasti.


Kuvassa vasemmalta Anna-Karin Evegård, Patrik Sundström, Henrik Nyström ja Per Engers Enfolta sekä Jeff Dean ja Bill Cheng IBM:ltä.

Enfon Service and Asset Management -osaamisalueen edustajat tapasivat Bill Chengin (VP, Internet of Things Engineering) ja Jeff Deanin (Director Internet of Things Development Maximo and Tririga). Keskustelussa otettiin esille esimerkiksi IBM:n Maximoon perustuva Enfon All the way value -konsepti, uudet yhteistyömallit, asiakkaiden liiketoiminnan muuttuminen ja liiketoimintamallit.

Enfon Service and Asset Management tavoitteena on näyttää muille suuntaa, kun on kyse parhaiden käytäntöjen soveltamisesta asiakkaan eri kypsyysasteeseen perustuviin ratkaisuihin. Olennaista on myös kyky ratkaista, mitkä liiketoimintaratkaisut kannattaa ottaa käyttöön, jotta asiakkaan liiketoiminta saa eniten lisäarvoa. Tämä on noussut myös IBM:lle tärkeäksi teemaksi. Billin ja Jeffin kanssa käydyissä keskusteluissa nousi esille useita asiakaskeskeisiin projekteihin kannustavia seikkoja. Lisäksi käsiteltiin toimialan muuttumista ja asiakkaiden auttamista yhdessä kohtaamaan tulevaisuuden haasteet.

Selvää myös on, että asiakaskeskiössä ovat erilaiset mobiiliratkaisut. Tulevaisuudessa tulemme keskittymään entistä enemmän mobiileihin asiakasratkaisuihin, IoT-ratkaisuihin sekä erilaisiin pilvipalveluihin.

Anna-Karin Evegård, Markkinointipäällikkö, Enfo Sweden