364
TUTUSTU mitä me osaamme ja teemme
TUTUSTU mitä me osaamme ja teemme

Close

Osaamisalueet

ota yhteyttä

Haluan siirtyä digitaaliseen dimensioon

Valdation:
* Etunimi:
* Sukunimi:
Yritys:
Puhelinnumero:
* Sähköposti:
Maa:
* Viesti:
Successfully sent!
Could not send the mail, try again later!
KAHVIA VAI TEETÄ? Piipahda luonamme.

toukokuuta 22, 2015

Enfon tavoitteena on pysyä aina askeleen edellä kehityksessä, sillä haluamme vastata asiakkaiden tulevaisuuden haasteisiin jo nyt! Yksi askel on tiedonvälityksen palvelualustassa parhaillaan tapahtuva mittava uudistusprosessi, jonka ansiosta voimme tarjota asiakkaille jatkossa entistä parempaa läpinäkyvyyttä Enfon palveluprosesseihin sekä lisätä raportoitavuutta, itsepalvelutyökaluja ja tietoturvaa esimerkiksi tuotantoprosessin seurantaan ja markkinointiviestien kohdentamiseen. Samalla asiakkaiden saataville voidaan tuoda kokonaan uusia palveluita.

 

”Asiakkaiden siirto uuteen palvelualustaan käynnistyy syksyllä 2015 ja asiakkaat otetaan kiinteästi mukaan tähän siirtoon. Siirron yhteydessä on hieno mahdollisuus kehittää prosesseja ja käytäntöjä tehokkaammaksi sekä paremmin uusia mahdollisuuksia hyödyntäväksi”, kertoo Enfon Director, ZmartTransactions Minna Nousiainen.

Häiriötilanteiden estäminen ykkösasia

Enfolle on tärkeää, että uudistusprosessi ei häiritse asiakkaita millään tavalla. Voimakkaan uudistamisenkin keskellä on ensiarvoisen tärkeää huolehtia, että nykyiset palvelut ovat asiakkaiden saatavilla joustavasti ja ilman katkoja.

 

”Olemme tehneet useita kehitystoimia, joilla haluamme varmistaa, että sähköiset palvelumme toimivat muutostenkin keskellä moitteetta ja ilman häiriötilanteita”, sanoo Nousiainen.

 

Uudistusprosessin etenemisestä ja asiakkaiden siirrosta uuteen palvelualustaan kerrotaan lisää tulevissa asiakaskirjeissä.