364
TUTUSTU mitä me osaamme ja teemme
TUTUSTU mitä me osaamme ja teemme

Close

Osaamisalueet

ota yhteyttä

Haluan siirtyä digitaaliseen dimensioon

Valdation:
* Etunimi:
* Sukunimi:
Yritys:
Puhelinnumero:
* Sähköposti:
Maa:
* Viesti:
Successfully sent!
Could not send the mail, try again later!
KAHVIA VAI TEETÄ? Piipahda luonamme.

Uutinen marraskuuta 02, 2016

Enfo IT Transformationin Service Deskille myönnettiin laatusertifikaatti

Enfo tarjoaa nyt entistä asiakaslähtöisempää ja yhtenäisempää palvelua, kun sen IT Transformation -yksikön (ent. Managed Services) Service Desk sai ISO9001-laatusertifikaatin laajennettua Nordic-tasolle.

Asiakkaidemme edun mukaista on, että heille palveluja tarjoava yritys on laatuauditoitu ja saanut sen perusteella sertifikaatin. Tämä takaa yhtä laadukkaan palvelun myös jatkossa. ISO9001-sertifikaatti takaa todistetusti sen, että asiakasta kuunnellaan ja toimintaa kehitetään saadun palautteen perusteella. Tämä on ollut käytäntö Enfossa jo pitkään, mutta nyt toiminta on sertifioitua”, kertoo Enfo IT Transformation EVP Tero Saksman.

Asiakastyytyväisyyttä seurataan monella eri tasolla:

  • tikettikohtaisesti
  • Enfon yhteyshenkilölle lähetettävän tutkimuksen perusteella
  • käyttäjille osoitetun vuosittaisen tutkimuksen perusteella
  • Net Promoter Score (NPS) -työkalulla, joka kertoo asiakastyytyväisyyden tilasta
Enfo sai auditoinnissa hyvät pisteet erityisesti dokumentoinnista ja prosessikuvauksista ja prosessien reaaliaikaisesta seurannasta. Lisäksi Enfo IT Transformationin Service Desk on viimeisen vuoden aikana ottanut käyttöön uuden menettelyn laadun parantamiseen, jossa käydään saatu palaute läpi yhdessä palautteen antajan kanssa.

Enfo toimii yhtenäisesti pohjoismaisella tasolla eri toimintojensa osa-alueilla. Laatuauditointi tukee hyvin jo käytössä olevan toimintamallin jatkuvuutta ja kehittämistä.

Sertifikaatti on Enfolle jo kolmas. Enfon jatkuvasti kehittyvä toimiala ja vaativa toimintaympäristö vaativat, että uusia käytäntöjä otetaan käyttöön säännöllisesti, jotta toiminta kehittyy ja pystymme tarjoamaan asiakkaillemme parhaita mahdollisia palveluja, jotka vastaavat heidän tarpeitaan.