Enfo nousi 10 sijaa Universumin työnantajamielikuvatutkimuksessa

Henkilöstöjohtaja Maria Lundell palkittiin erikoispalkinnolla

Universumin vuosittaisessa työnantajamielikuvatutkimuksessa Enfo Oyj nousi merkittävästi IT-alan opiskelijoiden keskuudessa haluttujen työnantajien listalla. Vuoteen 2014 verrattuna nousua oli 10 sijaa ja sijoitus 44. Tunnustuksena strategisella tasolla ja toisaalta käytännönläheisesti tehdystä työstä työnantajamielikuvan parantamiseksi Enfon henkilöstöjohtaja Maria Lundellille myönnettiin Vuoden Employer Branding -henkilö erikoispalkinto.

”HR:n ja markkinoinnin yhteistyö työnantajamielikuvan parantamiseksi on noteerattu. Olemme kehittyneet yhdistämällä strategisen ja taktisen tason tekemisen. Perusta on luotu ja meillä on nyt hyvät valmiudet jatkaa työtä tästä eteenpäin”, sanoo Maria Lundell.

Enfon strategian mukaisten kasvutavoitteiden saavuttamisessa tarvitaan ylivoimaista pohjoismaista osaamista. Se tarkoittaa tulevaisuuden tekijöiden löytämistä ja olemassa olevien ammattilaisten parempaa hyödyntämistä pohjoismaisella tasolla. Asiakkaat ulkoistavat talous- ja tietohallinnon erikoisosaamista vaativat työt kumppanille, minkä vuoksi osaajien houkuttelemiseksi on tehtävä määrätietoisesti töitä.

”Meille on tärkeää, että kehitymme työnantajana ja asiakkaillamme on käytössä oman alansa huippuammattilaiset”, toteaa Maria Lundell.

Universumin kansainväliseen tutkimukseen haastateltiin Suomessa 12 380 työelämään astumassa olevaa korkeakouluopiskelijaa. Lisää tutkimuksen tuloksista voit lukea osoitteesta http://universumglobal.com/rankings/finland/.

Maria Lundell, Senior Vice President, Enfo Oyj, puh. 050 324 1547

Jakelu: Keskeiset mediat, www.enfo.fi