Lehdistötiedote marraskuuta 22, 2016

TIEDOTE ENFO OYJ:N OSAKEANNIN TULOKSESTA

Enfo Oyj:n (”Yhtiö”) osakeanti, jossa Yhtiö tarjosi merkittäväksi enintään 59 928 uutta osaketta, päättyi ensisijaisen merkinnän osalta perjantaina 18.11.2016 klo 20.00. Ensisijaisessa merkinnässä merkittiin yhteensä 57501 uutta osaketta.

Ensisijaisessa merkinnässä merkitsemättä jääneet osakkeet, yhteensä 2427 osaketta, merkitsi Osuuskunta KPY toissijaisen merkintäoikeutensa perusteella 22.11.2016.

Yhtiön hallitus on 22.11.2016 päättänyt hyväksyä sekä ensisijaisessa merkinnässä että toissijaisessa merkinnässä tehdyt merkinnät. Uudet osakkeet ilmoitetaan rekisteröitäväksi kaupparekisteriin ja merkittäväksi yhtiön osakasluetteloon viipymättä.

Merkintähinta oli 83,44 euroa osakkeelta ja Yhtiö keräsi osakeannilla noin 5 miljoonan euron nettovarat. Osakeannin seurauksena Yhtiön osakkeiden kokonaismäärä nousee 660 761 osakkeeseen. Uudet osakkeet tuottavat osakkeenomistajan oikeudet siitä lukien, kun uudet osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin ja Yhtiön osakasluetteloon, arviolta 25.11.2016.

Ensisijaisessa merkinnässä merkityt osakkeet on kirjattu osakkeenomistajien arvo-osuustileille väliaikaisina osakkeina (ISIN-tunnus FI4000224050). Väliaikaiset osakkeet yhdistetään Yhtiön varsinaisiin osakkeisiin (ISIN-tunnus FI0009015093) arviolta 25.11.2016.

Arto Herranen, toimitusjohtaja, Enfo Oyj, p. 044 719 3000, arto.herranen@enfo.fi

Enfo – yksinkertaisempaa, sujuvampaa ja älykkäämpää liiketoimintaa digitaalisessa dimensiossa
Enfo luo innovatiivisia digitaalisia ratkaisuja liiketoiminnan kehittämiseen, uudistamiseen ja parantamiseen. Hyödynnämme liiketoiminnan tuntemusta, teknistä asiantuntemusta ja parhaita käytäntöjä tietovirran jalostamisessa ja tietoteknisten ratkaisujen kehittämisessä asiakkaillemme, jotta he voivat toimia aloitteellisesti digitaalisessa liiketoiminnassa ja tuottaa tulosta ja elämyksiä omille asiakkailleen. Enfon liikevaihto on 140 miljoonaa euroa (2015) ja yrityksessä työskentelee noin 1 000 erikoisasiantuntijaa Suomessa ja Ruotsissa. Lisätietoja osoitteessa enfo.fi.