Lehdistötiedote helmikuuta 02, 2017

ENFON TIEDONVÄLITYSPALVELULIIKETOIMINNAN MYYNTI TRUST KAPITALILLE ON TOTEUTUNUT

Enfo Oyj:n tiedonvälitysliiketoiminnan Enfo Zenderin myynti Trust Kapitalille on saatu päätökseen ja kauppa on toteutunut.

Kaupan toteutumisen ehtona ollut viranomaishyväksyntä on saatu ja muut kaupan ehdot toteutuneet.

Lue Enfon tiedote (julkaistu 17.1.2017) tiedonvälityspalveluja tarjoavan tytäryhtiönsä Enfo Zenderin koko osakekannan myynnistä kuopiolaiselle laskutuksen ja maksuvalvonnan palveluihin erikoistuneelle Trust Kapitalille.

Arto Herranen, toimitusjohtaja, Enfo Oyj, puh. 044 719 3000, arto.herranen@enfo.fi

Artti Aurasmaa, toimitusjohtaja, Trust Kapital Group TKG Oy, puh. 045 186 1775, artti.aurasmaa@trustkapital.fi

Enfo luo innovatiivisia digitaalisia ratkaisuja liiketoiminnan kehittämiseen, uudistamiseen ja parantamiseen. Hyödynnämme liiketoiminnan tuntemusta, teknistä asiantuntemusta ja parhaita käytäntöjä tietovirran jalostamisessa ja tietoteknisten ratkaisujen kehittämisessä asiakkaillemme, jotta he voivat toimia aloitteellisesti digitaalisessa liiketoiminnassa ja tuottaa tulosta ja elämyksiä omille asiakkailleen. Enfon liikevaihto on 140 miljoonaa euroa (2015) ja yrityksessä työskentelee noin 1 000 erikoisasiantuntijaa Suomessa ja Ruotsissa.

Trust Kapital Group TKG Oy
Trust Kapital on kotimainen laskun elinkaari- ja rahoituspalveluihin erikoistunut yritys. Kilpailemme markkinoilla teknologisena edelläkävijänä – toimintamallimme pohjautuu digitalisaation etuihin ja vahvaan automaatioon. Yli 7 000 yritystä Suomessa käyttää aktiivisesti palvelujamme. Kasvuvauhtimme on ollut viime vuosien aikana noin 40 prosenttia ja viimeisimmällä tilikaudella liikevaihtomme oli n. 10 miljoonaa euroa. Vuoteen 2020 mennessä haluamme olla oman alamme markkinajohtaja Suomessa. www.trustkapital.fi