Lehdistötiedote joulukuuta 27, 2016

ENFON IT TRANSFORMATION -LIIKETOIMINTA-ALUEEN YT-NEUVOTTELUT OVAT PÄÄTTYNEET

Enfo aloitti yt-neuvottelut it-ulkoistuspalvelujensa liiketoimintayksikössä 1.12.2016 tuotannollisista, taloudellisista ja toiminnan uudelleenjärjestelyihin liittyvistä syistä. Neuvottelut on saatu nyt päätökseen.

Yhteensä 13 Enfon työntekijää pyritään ensisijaisesti sijoittamaan Enfon sisällä uusiin työtehtäviin.

”Arvoimme joulukuun alussa vähennystarpeeksi 10-15 henkilöä. It-ulkoistuspalvelujen kilpailutilanne on kova. Tämän vuoksi jouduimme näihin säästötoimenpiteisiin”, kertoo Enfon Tero Saksman, EVP, IT Transformation.

Tero Saksman, EVP, IT Transfromation, Enfo, p. 044 719 3504, tero.saksman@enfo.fi

Enfo luo innovatiivisia digitaalisia ratkaisuja liiketoiminnan kehittämiseen, uudistamiseen ja parantamiseen. Hyödynnämme liiketoiminnan tuntemusta, teknistä asiantuntemusta ja parhaita käytäntöjä tietovirran jalostamisessa ja tietoteknisten ratkaisujen kehittämisessä asiakkaillemme, jotta he voivat toimia aloitteellisesti digitaalisessa liiketoiminnassa ja tuottaa tulosta ja elämyksiä omille asiakkailleen. Enfon liikevaihto on 140 miljoonaa euroa (2015) ja yrityksessä työskentelee noin 1 000 erikoisasiantuntijaa Suomessa ja Ruotsissa.