Enfon vuosikertomus 2016

Lehdistötiedote maaliskuuta 08, 2017

ENFO OYJ:N VUOSIKERTOMUS 2016 JULKAISTU

Enfo Oyj:n vuosikertomus 2016 ja tilinpäätös tilikaudelta 2016 on julkaistu pdf-muotoisena Enfon verkkosivuilla englannin- ja suomenkielisenä.

Enfo Oyj:n vuosikertomus 2016 ja tilinpäätös tilikaudelta 2016 on julkaistu pdf-muotoisena Enfon verkkosivuilla englannin- ja suomenkielisenä:

Vuosikertomus sisältää konsernitilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä tilintarkastuskertomuksen.

Christian Homén, talousjohtaja, p. 040 750 6902, christian.homen@enfo.fi

Enfo luo innovatiivisia digitaalisia ratkaisuja liiketoiminnan kehittämiseen, uudistamiseen ja parantamiseen. Hyödynnämme liiketoiminnan tuntemusta, teknistä asiantuntemusta ja parhaita käytäntöjä tietovirran jalostamisessa ja tietoteknisten ratkaisujen kehittämisessä asiakkaillemme, jotta he voivat toimia aloitteellisesti digitaalisessa liiketoiminnassa ja tuottaa tulosta ja elämyksiä omille asiakkailleen. Konsernissa työskentelee noin 1 000 erikoisasiantuntijaa Suomessa ja Ruotsissa.