Lehdistötiedote huhtikuuta 20, 2017

ENFON TALOUSHALLINTO OSAKSI ENFON TALOUSPROSESSIPALVELUT-LIIKETOIMINTAA

Enfon Talousprosessipalvelut-liiketoiminnassa työskentelee paljon asiantuntijoita, jotka hoitavat ja kehittävät asiakasyritysten taloushallintoa. Tämä toiminta on Talousprosessipalvelujen ydinliiketoimintaa.

Ulkoistuksen myötä Enfon Talousprosessipalvelut tuottaa Enfon taloushallintopalvelut sekä Suomessa että Ruotsissa 24.4.2017 alkaen.

”Ulkoistuksen keskeinen osa on Professional Services Automation (PSA) eli asiantuntijaorganisaation liiketoimintaprosessien automatisointi, joka laajentaa Enfon Talousprosessipalveluiden tarjoomaa. PSA kasvattaa merkittävästi Enfon kykyä kehittää ja parantaa sellaisten yritysten liiketoimintaprosesseja, joille asiantuntijapalvelut ovat osa liiketoimintamallia. Samanaikaisesti Enfo lisää kyvykkyyttään palvella pohjoismaisia asiakkaita myös Talousprosessipalvelut-liiketoiminnan osaamisella”, sanoo Tero Kosunen, EVP Financial Process Services.

Tero Kosunen, EVP, Financial Process Services, Enfo, p. 050 444 1200, tero.kosunen@enfo.fi
Christian Homén, talousjohtaja, p. 040 750 6902, christian.homen@enfo.fi

Enfo on pohjoismainen IT-palvelutalo, joka tuottaa liiketoimintaratkaisuja, talousprosesseja ja
IT-palveluita. Autamme asiakkaitamme toimimaan digitaalisessa dimensiossa luomalla innovatiivisia digitaalisia ratkaisuja asiakkaittamme liiketoiminnan kehittämiseen, uudistamiseen ja parantamiseen. Enfon liikevaihto on 128 miljoonaa euroa (2016) ja yrityksessä työskentelee 1 000 erikoisasiantuntijaa Suomessa ja Ruotsissa. Lisätietoja osoitteessa enfogroup.com.