Henrik Norell, Enfo

Lehdistötiedote huhtikuuta 19, 2017

HENRIK NORELL NIMITETTY ENFON HENKILÖSTÖJOHTAJAKSI

Henrik Norell (s. 1972) on nimitetty Enfon henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi toimipaikkanaan Tukholma.

Hän raportoi tehtävässään Enfon toimitusjohtaja Arto Herraselle. Norell on toiminut Enfon vt. henkilöstöjohtajana tammikuusta 2017 alkaen. Aiemmin hän on työskennellyt monipuolisissa HR-tehtävissä mm. CBRE Sweden:ssä ja NASDAQ OMX:ssä.

”Uskon, että HR:llä on tärkeä rooli rakentaa yritykselle arvopohjaista johtamista. Sen avulla pystytään tukemaan työntekijöiden kehittymistä ja hyödyntää laajemmin heidän osaamistaan. Haluamme, että Enfo on hyvä työnantaja, joka tarjoaa jatkuvia haasteita ja kehittymismahdollisuuksia. Kehittymisen ja osaamisen kautta säilytämme vahvan brändimme myös tulevaisuudessa”, Henrik Norell sanoo.

”Liiketoimintalähtöinen henkilöstöjohtaminen on tärkeä menestystekijä asiantuntijaorganisaatiossa, kuten Enfossa. Henrikillä on vahvaa näyttöä vastaavista tehtävistä pohjoismaisella tasolla, joten olen erittäin tyytyväinen, että hän aloittaa ”, Herranen kertoo.

Nykyinen henkilöstöjohtaja Malin Ung jättää yhtiön kesäkuussa 2017. Ung on työskennellyt Enfossa vuodesta 2014 alkaen.

Arto Herranen, toimitusjohtaja, Enfo Oyj, puh. 044 719 3000, arto.herranen@enfo.fi
Henrik Norell, henkilöstöjohtaja, Enfo Oyj, puh. +46 70 853 22 83, henrik.norell@enfo.se

Enfo on pohjoismainen IT-palvelutalo, joka tuottaa liiketoimintaratkaisuja, talousprosesseja ja
IT-palveluita. Autamme asiakkaitamme toimimaan digitaalisessa dimensiossa luomalla innovatiivisia digitaalisia ratkaisuja asiakkaittamme liiketoiminnan kehittämiseen, uudistamiseen ja parantamiseen. Enfon liikevaihto on 128 miljoonaa euroa (2016) ja yrityksessä työskentelee 1 000 erikoisasiantuntijaa Suomessa ja Ruotsissa. Lisätietoja osoitteessa enfogroup.com.