364
TUTUSTU mitä me osaamme ja teemme
TUTUSTU mitä me osaamme ja teemme

Close

Osaamisalueet

Video toukokuuta 01, 2017

Video: Enfo New Energy Customer Experience – miksi energia-asiakkaiden segmentointi kannattaa?

Enfon Tero Kosunen kertoo käytännönläheisesti, miksi asiakaskokemus on energiayhtiöiden seuraava menestystekijä ja miten asiakassegmentoinnilla voi saavuttaa suoria hyötyjä liiketoiminnalle. Tunnetko sinä asiakkaasi oikeasti? Tekemämme tuoreen tutkimuksen ansiosta voimme sanoa, että me Enfolla tunnemme.

ota yhteyttä

Haluan siirtyä digitaaliseen dimensioon

Valdation:
* Etunimi:
* Sukunimi:
Yritys:
Puhelinnumero:
* Sähköposti:
Maa:
* Viesti:
Successfully sent!
Could not send the mail, try again later!
KAHVIA VAI TEETÄ? Piipahda luonamme.

Mikäli haluat kuulla lisää uudesta New Energy Customer Experience -palvelutarjoomasta, ole meihin rohkeasti yhteydessä!

YHTEYstiedot

Tero Kosunen
Sähköposti:
tero.kosunen@enfo.fi
Puhelin:
+358 50 444 1200
Ari Voutilainen
Director
Sähköposti:
ari.voutilainen@enfo.fi
Puhelin:
+358 447 193 443