364
ota yhteyttä

Haluan siirtyä digitaaliseen dimensioon

Valdation:
* Etunimi:
* Sukunimi:
Yritys:
Puhelinnumero:
* Sähköposti:
Maa:
* Viesti:
Successfully sent!
Could not send the mail, try again later!
KAHVIA VAI TEETÄ? Piipahda luonamme.

Digitaaliset ratkaisut

Digitaaliset Ratkaisumme yhdessä parhaiden käytäntöjemme kanssa harminsoivat järjestelmäkokonaisuuttasi lisäten tehokkuutta. Me työskentelemme toimialan johtavien teknologiakumppaneiden kanssa, joiden ratkaisut sisältävät lukuisia vaihtoehtoja ja tukiratkaisuita asiakkaan tarpeiden ja edellytysten mukaan. Tarjoamme myös parhaiden käytäntöjemme mukaista järjestelmäkoulutusta.

Työskentelemme seuraavien ratkaisuiden parissa: 

  • kunnossapidon järjestelmät
  • seisonta-ajan seuranta
  • laatujärjestelmät
  • kalibrointijärjestelmät
  • visualisointi
                                          

IBM Maximo 

IBM Maximo on johtava järjestelmätukiratkaisu huolto- ja kunnossapitotoimintaa varten. Sen avulla asiakas voi hallita kaikentyyppisiä laitteistoja, tuotantoja, resursseja, infrastruktuureja, laitoksia, kuljetusjärjestelmiä ja tietoliikennejärjestelmiä saman yhteisen alustan kautta. Tämä alusta mahdollistaa parhaiden käytäntöjen, varastointikäytäntöjen, resurssien ja henkilöstön toteuttamisen ja jakamisen kanssasi. Enfo on IBM:n suurin kumppani pohjoismaisella tasolla ja meillä on kattava ja monipuolinen kokemus IBM Maximo-ratkaisuista useilta toimialoilta. Meillä on asiakkaita ympäri Pohjoismaita, jotka avaavat ovensa mieluusti referenssikäynille. 

Efecto          

Efecto on helppokäyttöinen, luotettava ja joustava järjestelmä kunnossapidon tarpeisiin. Efecton perusjärjestelmä on kunnossapitojärjestelmän perusta, ja se muodostuu keskenään yhteydessä olevista toiminnoista. Efecto on todella hyödyllinen ratkaisu tukemaan liiketoimintaa. Se tukee sekä jokapäiväistä työtä että kunnossapidon kehittämistä.                                           

Seurannan häiriöaika                                   

KNL/OEE on tapa määrittää tuotantokoneiden seisokkien tiheys ja kesto. AXXOS OEE -järjestelmä tarjoaa yksityiskohtaista tietoa yrityksen harjoittamasta valmistuksesta. AXXOS OEE on avainasemassa pyrittäessä löytämään ja poistamaan tuotannon pullonkaulat. Se antaa selviä tietoja kapasiteetistanne ja tarjoaa faktapohjaista, luotettavaa numerotietoa päätöksenteon perustaksi. Nykyään monet organisaatiot kärsivät siitä,ettei niillä ole riittävästi tietoja todellisesta tuotantotilanteesta. Kuitenkin selviäminen globaalissa kilpailussa edellyttää tuotannon tehostamista ja KNL/OEE-arvon seuraamista.    

QIS

QIS on laatujärjestelmä, joka kerää tietoja reaaliajassa. Työtämme kutsutaan monella eri nimellä: MES tai EMI, laatu, Operations Management tai SPC. Meitä ei kiinnosta, millä nimellä sitä kutsutaan. Tavoitteemme on kohentaa yrityksenne arvoa auttamalla teitä parantamaan tuotantonne laatua, karsia tappioita ja kustannuksia sekä optimoida tuotannon joustavuus – kaikki tämä parantaa asiakastyytyväisyyttä ja suurentaa voittomarginaalia. Tavoitteena on prosessin laadun kehittäminen, ei sen tarkistaminen.    

Visuaalinen tehdas     

Visuellafabriken.se  tarjoaa työkalut onnistuneeseen visualisointiin ja lisää yrityksen prosessien läpinäkyvyyttä. Ratkaisu kehitettiin kyselyjen pohjalta, saimme käydessämme asiakkaiden luona suorittamassa erilaisia tehtäviä koulutuksesta, standardoinnista ja prosessikartoituksesta uusien tuotantojärjestelmien toteuttamisen. Huomasimme, että asiakkailla oli huomattava tarve yhdelle paikalle, josta löytäisi kootusti kaikki visualisointityökalut ja saisi vihjeitä toiminnankehitystyöhön. Aluksi tuotteemme pystyi laskemaan yhden käden sormilla, mutta nykyään tarjolla on jo lähes 4 000 artikkelia.

Tuki

Operatiiviset järjestelmät ovat keskellä jatkuvaa muutosta ja liiketoimintaympäristön muutokset luovat uusia tarpeita. Tällöin struktroidun tukiratkaisun tärkeys korostuu. Siitä saakka, kun me Enfossa aloitimme digitaalisten järjestelmien, kuten IBM Maximon implementoinnin olemme työskennelleet tukimallilla, joka vastaa asiakkaan tarpeisiin ja luo järjestelmällisen tukiratkaisun. Kattava kokemuksemme erilaisista asiakastarpeista on mahdollistanut ratkaisuidemme paketoinnin konseptoiduiksi palveluiksi, jotka sisältävät selkeät vastuualueet sekä vasteajat (SLA:t).

YHTEYSHENKILÖ

Thomas Femrin
Puhelin:
+46706185054

ota yhteyttä

Valdation:
* Etunimi:
* Sukunimi:
Yritys:
Puhelinnumero:
* Sähköposti:
Maa:
* Viesti:
Successfully sent!
Could not send the mail, try again later!