Ota yhteyttä

KAHVIA VAI TEETÄ? Piipahda luonamme.
Petri Viinikainen

CAREER helmikuuta 13, 2019

Citrix Specialist

Enfo on pohjoismainen IT-palvelutalo, joka mahdollistaa asiakkaidensa datavetoisen liiketoimintamuutoksen. Hallitsemme niin hybridialustat, liiketoimintaratkaisut ja uudet digipalvelut sekä niiden monitahoiset kokonaisuudet, ja tuomme yhteen relevanttia dataa älykkäämmän liiketoiminnan puolesta. Maailmassa, jossa datan määrä kasvaa eksponentiaalisesti, integroimme datavarannot niin konesaleissa kuin julkisissa ja yksityisissä pilvissä. Kehitämme ja ylläpidämme digitaalisia ratkaisuja, ja tuemme asiakkaitamme kokonaisuuksien hallinnassa. Yli 900 alan asiantuntijaamme työskentelevät älykkäämmän maailman puolesta, jossa teknologia voimaannuttaa niin yksilöitä, yrityksiä kuin yhteiskuntaa. www.enfo.fi

Työpaikan sijainti: Espoo tai Kuopio

Kasvatamme ammattitaitoista teknologiatiimiämme ja palkkaamme Citrix-asiantuntijan vakituiseen työsuhteeseen. Autat asiakkaitamme optimaalisen IT-infran saavuttamisessa ja huolehdit kollegoidesi kanssa Citrix-ympäristöjen hallinnasta, suunnittelusta, kehityksestä ja tukitehtävistä. Lisäksi pääset osallistumaan monipuolisiin ja vaihteleviin asiakasprojekteihin, joihin kuuluu esimerkiksi uusien palveluiden käyttöönottoja, palveluiden kehitystä ja teknologiapäivitysprojekteja.

MISTÄ ON KYSE

Tänä vuonna kasvatamme palvelurepertuaariamme entisestään (mm. Citrix Cloud), joten pääset mukaan kartoittamaan ja kehittämään uusia teknologioita ja palveluita ja osallistumaan kiinnostaviin käyttöönottoprojekteihin. Näemme, että Citrix-tuoteperheellä on nykyisessä teknologiatarjoomassa paljon mahdollisuuksia ja sen myötä tarjoamme sinulle avainroolin monipuolisten asiakasratkaisujen tuottamiseksi yhdessä muiden ammattilaistemme kanssa. Asiakkaamme ovat sekä kotimaisia että kansainvälisiä toimijoita, jonka myötä pääset toteuttamaan itseäsi hyvin monipuolisessa kentässä.

Citrix-asiantuntijana työskentelet ongelmanhallinnan parissa ja suunnittelet ja toteutat ratkaisuja joko perinteisillä on-premise -tekniikoilla tai Citrix Cloud -alustaratkaisujen avulla. Päivität asiakkaidemme julkaisutekniikoita Citrix Virtual Appsin ja Citrix Virtual Desktopin avulla. Tuotat tiimisi kanssa myös kuorman tasausta ja pääsynhallintaa Citrix Netscalerin avulla. Lisäksi saat purtavaksi vaativia kolmannen tason pähkinöitä, joita Service Centerin kollegasi syöttävät sinulle.

Liityt osaksi teknologia-asiantuntijoiden joukkoamme, jossa kollegasi työskentelevät sekä Espoon että Kuopion toimistoillamme. Saat työkavereiksi ammattilaisia Citrix-teknologiatiimin lisäksi tietoliikenne-, tietokanta- ja palvelintiimeistä. Meillä haastavien tilanteiden kanssa ei jäädä yksin, vaan ympäriltäsi löytyy aina kokenutta sparrailuseuraa niin Citrixiin kuin muihinkin teknologioihin liittyen. Vaikka työskentelemmekin tosissaan, pidämme silti samaan aikaan sopivan pilkkeen silmäkulmassa.

MILTÄ ONNISTUMINEN NÄYTTÄÄ

Tyypillinen työpäiväsi voisi sujua vaikkapa näin: napattuasi aamukahvin taukotiloistamme aloitat päiväsi työjonojen tutkimisella ja tarkistat, onko jotakin kiireellistä ongelmaa ilmassa. Aamupäivän huolehdit työjonoista, joissa toteutat palvelupyynnöissä pyydettyjä uusia sovellusjulkaisuja tai määritysmuutoksia asiakkaidemme ympäristöihin. Iltapäivän olet pyhittänyt parhaillaan menossa olevalle Citrix-projektille, jossa pääset toteuttamaan mahdollisesti itse suunnittelemaasi julkaisualustaa. Työviikkoosi voi tarpeen vaatiessa kuulua tukitoimia johonkin asiakkaan Citrix-infrastruktuuriin liittyen, tai esimerkiksi hitausongelmien selvittämistä yhdessä eri tiimiemme asiantuntijoiden kanssa.

Perehdytyksen jälkeen, ensimmäisen 6 kk aikana:

  • Tunnet organisaatiomme lähimmät sidosryhmät, joiden kanssa työskentelet. Toiminnanohjausjärjestelmämme perusperiaatteet alkavat olla sinulle selvät ja olet päässyt hyvin alkuun toimintakulttuuriimme ja työskentelytapoihimme tutustumisessa.
  • Olet tutustunut asiakkaidemme Citrix-teknologialla toteutettuihin järjestelmiin ja osaat tukea näitä järjestelmiä sujuvasti. Olet alkanut hahmottamaan erilaisia kehityskohteita asiakkaiden ympäristöissä ja tuot kehitysideoitasi rohkeasti esille.

Ensimmäisen työvuoden päättyessä:

  • Olet kiinteä osa tiimin toimintaa ja tasavertainen luottopeluri, joka saa taas uuden ja mielenkiintoisen asiakasprojektin vastuulleen.

TUNNISTATKO ITSESI TÄSTÄ?

Teknisestä työkalupakistasi löytyy ainakin jokin seuraavista teknologioista: Citrix Virtual Apps, Citrix Virtual Desktop tai NetScaler. Muiden Citrixin tuotteiden ja pilvipalveluiden (esim. Citrix Cloud, Azure, AWS tai Google) ymmärrys ja skriptaus- tai ohjelmointikokemus (esim. PowerShell) on eduksesi. Lisäksi olet tiimisi tukemana halukas kehittämään, ylläpitämään ja sertifioimaan osaamistasi jatkuvasti.

Persoonaltasi olet aktiivinen, innostuva ja avoin ja sinulta löytyy luovaa ongelmanratkaisukykyä. Olet tiiviissä vuorovaikutuksessa asiakkaidemme kanssa, pääset muun muassa sparraamaan ja määrittämään asiakkaidemme tarpeita – tarpeen määrittämisen jälkeen lähdet tuottamaan kädet savessa kyseistä ratkaisua asiakkaalle. Annamme sinulle vapautta ja vastuuta, eli mahdollisuuden toimia tiimityöskentelyn lisäksi hyvin itsenäisesti, joten toivomme myös sinulta tarvittaessa joustavuutta ja valmiutta työajan liukumiseen tarpeen niin vaatiessa. Työelämän ja vapaa-ajan tasapaino on meille tärkeää, joten mahdolliset joustot toki korvataan sinulle. Päivittäisenä työkielenäsi on suomi ja puhut lisäksi konsernikieltämme englantia.

MITÄ TARJOAMME SINULLE

Meillä pääset työyhteisöön ja rooliin, jossa asiantuntemustasi arvostetaan, mutta jossa sinulla on edelleen myös mahdollisuus kehittyä ja haastaa itseäsi ammatillisesti – kasvuorganisaatiomme tarjoaa uskottavat resurssit onnistumiseen. Tarjoamme sinulle monipuoliset edut, kuten kattavan työterveyshuollon, virike- ja lounasedun, joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöpäiviin, tukea työhyvinvointiin ja kouluttautumiseen, uramahdollisuudet talon sisällä sekä työyhteisön, joka kannustaa tiedon jakamiseen ja avoimuuteen.

HAKUOHJEET JA LISÄTIEDOT

Haku tähän tehtävään tapahtuu rekrytointijärjestelmämme kautta. Jätäthän hakemuksen pikaisesti, viimeistään 13.2.2019 mennessä.

 

HAE PAIKKAA

 

Tehtävään liittyviin kysymyksiin sinulle vastaa mielellään Juha Asikainen (Manager, Service Center) numerossa +358 44 7655 100 tai sähköpostitse juha.asikainen@enfo.fi.