Ota yhteyttä

KAHVIA VAI TEETÄ? Piipahda luonamme.
Enfo Careers

CAREER toukokuuta 31, 2018

Palvelinasiantuntija

Enfo on pohjoismainen noin 900 asiantuntijan IT-palvelutalo, joka luo dataa hyödyntäviä, innovatiivisia IT-ratkaisuja asiakkaiden liiketoiminnan kehittämiseen, uudistamiseen ja parantamiseen. Käynnistimme tämän vuoden alussa vaikuttavan muutosmatkan ja seuraavan vaiheen kasvutarinan vahvasti yrityskulttuurin kautta johtavan uuden toimitusjohtajamme luotsaamana. Kuljemme kohti tavoitetta, jossa IT viedään liiketoiminnan ytimeen ja syntyvät ratkaisut ovat enemmän kuin tuotteita ja palveluita. Teemme työpaikkaa, jossa merkityksellistä ovat yhteispeli ja yhdessä aikaan saaminen, empatia ja vastuunkantaminen, eteenpäin katsominen sekä ratkaisuja aikaan saava ammattitaito.

Etsimme palvelinasiantuntijaa IT-Transformation-liiketoimintaamme Espoon tai Kuopion toimistollemme Service Centeriin jatkuvan palvelun palvelinasiantuntijan tehtäviin.

 MISTÄ ON KYSE

Tähän tehtävään palkattava henkilö työskentelee päivittäin palvelinpuolen tehtäviin liittyvien häiriö-, muutospyyntö- ja ongelmanhallinnan parissa. Ratkaiset työssäsi palvelupyyntöjä, jotka tulevat valvomon tai Service Centerin etulinjasta. Osallistut työssäsi asiakkaiden palvelinympäristöjen ylläpitoon sekä kehitykseen.

Työssä onnistuminen edellyttää hyvää suullista ja kirjallista kommunikointi- ja dokumentointitaitoa, koska tuotat ohjeistusta Service Centerin koko palvelutuotannolle ja olet tiiviissä yhteydessä asiakkaiden kanssa. Päivittäisenä työkielenä on suomi ja konsernikielemme on englanti.

Teknisestä työkalupakistasi löytyy osaamista mm. seuraavilta osa-alueilta:

  • Microsoft Windows Server
  • Tietokannat (Esim. SQL, Oracle)
  • Public Cloud Services (Azure, AWS)
  • Microsoft O365
  • Powershell

 MIKSI  ENFO VOISI OLLA SEURAAVA SIIRTOSI

Tässä vaiheessa työuraasi haluat työyhteisöön ja rooliin, jossa asiakaspalveluasenteesi, aiempi kokemuksesi ja ammattitaitosi ovat avaimet asiakastyytyväisyyden varmistamiseen, mutta jossa sinulla on edelleen myös mahdollisuus kehittyä ammatillisesti. Kenties elämäntilanteesi on nykyään sellainen, jossa työn ja yksityiselämän sujuva yhteispeli on alkanut painaa vaakakupissasi. Meillä on täällä Enfossa tarjota sinulle työyhteisö, kasvuorganisaatio ja resurssit ammatilliseen onnistumiseen.

 MILTÄ ONNISTUMINEN NÄYTTÄÄ 

Enfon palvelinasiantuntijana tehtävissä menestyvä henkilö osaa työskennellä itsenäisesti ajatellen sekä toimien kuitenkin koko ajan yhteispelissä tiimin muiden kokeneiden asiantuntijoiden kanssa. 

Työpäivä saattaa koostua muun muassa seuraavasti: Aamupäivällä asiakasympäristöjen häiriöselvityksiä jonka jälkeen iltapäivällä muutospyyntöjä sekä asiakasprojekteja. Työssämme pyrimme palauttamaan asiakkaiden järjestelmät takaisin toimintakuntoon mahdollisimman pikaisesti. Ajattelemme asioita myös hieman pidemmälle, ettei kyseinen ongelma toistuisi enää jatkossa. Työssämme ylläpidämme ja kehitämme asiakkaiden palvelinympäristöjä. Työn keskeisin tavoite on tyytyväiset asiakkaat.

Henkilökohtainen menestyminen, asiakasyritysten liiketoiminnan sujuvuuteen vaikuttavien palvelinongelmien ratkaisijana, edellyttää kokonaisvaltaista asiantuntemusta ja ymmärrystä IT infra-toiminnan lainalaisuuksista. Koska kyse on jatkuvista palveluista, asiakkaamme arvostavat näkemystä myös uusien tekniikoiden soveltamisesta. Siksi halu pysyä alan kehityksen aallonharjalla on arvokas valttikortti tehtävässä onnistumisessa. Tähän Enfo tarjoaa hyvät mahdollisuudet erilaisten koulutusten sekä sisäisen tiedon jaon muodossa. Loppupelissä asiakkaan tyytyväisyys on se tärkein onnistumisemme mittari. Siksi keräämme asiakkailta palautetta sekä suoraan että palautekyselyiden avulla.

 HAKUOHJEET

Haku tähän tehtävään tapahtuu jättämällä PDF-muotoon tallentamasi hakemus hakulinkin kautta rekrytointijärjestelmäämme 31.5.2018 mennessä.

  HAE PAIKKAA

MITÄ HALUAMME NÄHDÄ HAKEMUKSESSASSI

Valintapäätökseemme tulee vaikuttamaan ehdokkaan kyky toimia ylläkuvatunlaisissa tehtävissä ammattitaitoisesti, yhteisöllisesti ja joustavasti asenteella, jossa korostuvat toisten kunnioittaminen, vastuunkantaminen, eteenpäin katsominen ja jatkuva kehittyminen. Auta meitä tunnistamaan nämä ominaisuutesi kertomalla jo hakemuksessasi, missä aiemmissa tehtävissä olet kartuttanut sellaista osaamista, kokemusta ja taitoja, jotka varmistavat onnistumisesi tässä roolissa. Kerro myös esimerkki jostain asiakaskohtaamisesta, jonka onnistunut hoitaminen herätti sinussa suurta ylpeyttä.

 LISÄTIETOA TEHTÄVÄSTÄ JA REKRYTOINTIPROSESSISTA

​Tehtävään ja rekrytointiprosessiin liittyviin kysymyksiin sinulle vastaa mielellään rekrytoiva esimies, Henri Suojoki (Senior Manager, IT Transformation) numerossa +358 50 444 6814 tai sähköpostitse henri.suojoki@enfo.fi.

 Huomaathan kuitenkin, että uuden tietosuoja-asetuksen mukaisesti voimme vastaanottaa hakemuksia vain rekrytointijärjestelmäämme, jossa meillä on mahdollisuus varmistaa henkilötietojesi asianmukainen käsittely.