Ota yhteyttä

KAHVIA VAI TEETÄ? Piipahda luonamme.

Career maaliskuuta 21, 2019

Palvelinasiantuntija

Enfo on pohjoismainen IT-palvelutalo, joka mahdollistaa asiakkaidensa datavetoisen liiketoimintamuutoksen. Hallitsemme niin hybridialustat, liiketoimintaratkaisut ja uudet digipalvelut sekä niiden monitahoiset kokonaisuudet, ja tuomme yhteen relevanttia dataa älykkäämmän liiketoiminnan puolesta. Maailmassa, jossa datan määrä kasvaa eksponentiaalisesti, integroimme datavarannot niin konesaleissa kuin julkisissa ja yksityisissä pilvissä. Kehitämme ja ylläpidämme digitaalisia ratkaisuja, ja tuemme asiakkaitamme kokonaisuuksien hallinnassa. Yli 900 alan asiantuntijaamme työskentelevät älykkäämmän maailman puolesta, jossa teknologia voimaannuttaa niin yksilöitä, yrityksiä kuin yhteiskuntaa. www.enfo.fi

Palkkaamme kaksi palvelinasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen jatkuvan palvelun tukitehtäviin Espoon tai Kuopion toimistollemme.

MISTÄ ON KYSE
 
Rekrytoimme edellisen kerran kokeneen palvelinasiantuntijan tiimiimme vuodenvaihteessa ja asiakasmäärän kasvun myötä meillä on ilo palkata jälleen kaksi uutta vahvistusta joukkoomme.  Palvelinasiantuntijamme työskentelevät päivittäin häiriö-, palvelupyyntö- ja ongelmanhallinnan parissa. Saat juuri sinulle sopivan kokoisia pähkinöitä purtavaksi Service Centerin etulinjasta ja työaikasi kuluu erilaisten palvelinhallinnan kapasiteettitehtävien parissa. Erilaiset vikojen haarukointimenetelmät, ennakoiva palvelinhallinta sekä häiriöiden riskienhallinta korostuvat pyrkimyksissäsi auttaa asiakkaitamme optimaalisen IT-infran saavuttamisessa.

Liityt osaksi palvelintiimiämme, jossa kollegasi työskentelevät sekä Kuopion ja Espoon toimistoilla. Työskentelet palvelintiimiläisten lisäksi tiiviisti muidenkin Service Centerin asiantuntijatiimien kanssa. Suhtaudumme työhömme vakavasti, mutta pidämme silti samaan aikaan sopivan pilkkeen silmäkulmassa.

MILTÄ ONNISTUMINEN NÄYTTÄÄ 
 
Aiemman kokemuksesi perusteella tiedät, että palvelinasiantuntijan työssä onnistuminen on työtehtävien suunnittelun, priorisoinnin ja loppuun viemisen yhtälö, jossa asiakkaan ongelman ratkaisun varmistaminen pysyy koko ajan kirkkaana mielessä.

Palvelinten hallinnan lisäksi tuotat ohjeistuksia koko Service Centerin palvelutuotannolle ja olet tiiviisti yhteydessä asiakkaidemme kanssa, joten työssä onnistuminen edellyttää erinomaisia suullisia ja kirjallisia kommunikointi- ja dokumentointitaitoja. Päivittäisenä työkielenäsi on suomi ja puhut lisäksi konsernikieltämme englantia.

Teknisestä työkalupakistasi löytyvät Microsoft Active Directory, Microsoft Windows Server, Microsoft Office 365 ja muut pilviratkaisut sekä VmWare Hypervisor. Arvostamme eritysesti MS SQL Server ja Citrix -teknologiaosaamista, kuten XenApp ja XenDesktop.

Tyypillinen työviikkosi koostuu: 
Asiakkaidemme liiketoiminnan turvaamisesta
Palvelinten konfiguroimisesta
Palvelupyyntöjen toteuttamisesta
Häiriötilanteiden ratkaisemisesta
Pitkäaikaisempien ongelmien ratkomisesta yhdessä Microsoft Premiere Supportin kanssa
Toistuvien ongelmien juurisyiden etsimisestä ja korjaamisesta
Väliin mahtuu toki myös rutiiniluonteisempia asennus- ja vianselvitystehtäviä

Menestymisesi asiakkaidemme liiketoiminnan sujuvuuteen vaikuttavien tietoliikenneongelmien ratkaisijana edellyttää kokonaisvaltaista asiantuntemusta ja ymmärrystä nimenomaan IT infra -toiminnan lainalaisuuksista. Koska kyse on jatkuvista palveluista, asiakkaamme arvostavat näkemystä myös uusien tekniikoiden soveltamisesta. Halu pysyä alan kehityksen aallonharjalla on arvokas valttikortti tehtävässä onnistumisessa ja tuemme työntekijöitämme osaamisen jatkuvassa kehittämisessä. Loppupelissä asiakkaan tyytyväisyys on kaikista tärkein onnistumisemme mittari, siksi keräämmekin asiakkailta palautetta sekä suoraan että palautekyselyiden avulla. 

MIKSI TÄMÄ ROOLI VOISI OLLA SEURAAVA SIIRTOSI

Meillä pääset työyhteisöön ja rooliin, jossa asiantuntemustasi arvostetaan, mutta jossa sinulla on edelleen myös mahdollisuus kehittyä ja haastaa itseäsi ammatillisesti. Tarjoamme sinulle uskottavat resurssit onnistumiseen ja monipuoliset edut, kuten kattavan työterveyshuollon, virike- ja lounasedun, joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöpäiviin, tukea työhyvinvointiin ja kouluttautumiseen, ylimääräisiä lomapäiviä, uramahdollisuudet talon sisällä sekä työyhteisön, joka kannustaa tiedon jakamiseen ja avoimuuteen.
 
HAKUOHJEET JA LISÄTIEDOT
 
Haku tähän tehtävään tapahtuu rekrytointijärjestelmämme kautta. Jätäthän hakemuksen pikaisesti, viimeistään 20.3.2019 mennessä. Liitäthän mukaan myös palkkatoiveesi.

HAE PAIKKAA

Tehtävään liittyviin kysymyksiin sinulle vastaavat mielellään rekrytoivat esimiehet:
7.-15.3. välillä: Henri Suojoki numerossa +358 50 444 6814 tai sähköpostitse henri.suojoki@enfo.fi
18.-20.3. välillä: Petri Viinikainen numerossa +358 50 444 8877 tai sähköpostitse petri.viinikainen@enfo.fi

Hakupäätöksesi tueksi kerromme mielellämme lisää meillä työskentelemisestä, joten ethän epäröi olla yhteydessä!