364
Ota yhteyttä

KAHVIA VAI TEETÄ? Piipahda luonamme.
Enfo Careers

Careers maaliskuuta 01, 2018

PALVELUPÄÄLLIKKÖ, IT TRANSFORMATION -LIIKETOIMINTAAN

Enfo on pohjoismainen noin 900 asiantuntijan IT-palvelutalo, joka luo dataa hyödyntäviä, innovatiivisia IT-ratkaisuja asiakkaiden liiketoiminnan kehittämiseen, uudistamiseen ja parantamiseen. Käynnistimme tämän vuoden alussa vaikuttavan muutosmatkan ja seuraavan vaiheen kasvutarinan vahvasti yrityskulttuurin kautta johtavan uuden toimitusjohtajamme luotsaamana. Kuljemme kohti suuntaa, jossa IT viedään liiketoiminnan ytimeen ja syntyvät ratkaisut ovat enemmän kuin tuotteita ja palveluita. Teemme työpaikkaa, jossa merkityksellistä ovat yhteispeli ja yhdessä aikaan saaminen, empatia ja vastuunkantaminen, eteenpäin katsominen sekä ratkaisuja aikaan saava ammattitaito.

MISTÄ ON KYSE
 
Etsimme IT Transformation -liiketoimintaan kokenutta, oman työnsä johtamiseen ja sujuvaan toteuttamiseen kykenevää palvelupäällikköä. Tässä vaiheessa työuraasi koet merkitykselliseksi löytää työyhteisön, jossa ammattitaitoasi arvostetaan ja roolia, jossa pääset tähänastista osaamistasi myös hyödyntämään ja edelleen kehittämään. Meillä on tarjota sinulle työpaikka, jossa työ ja yksityiselämä pelaavat sujuvaa yhteispeliä sekä kasvuorganisaatio, joka tarjoaa toimintaympäristön onnistumisille. 
 
Tähän tehtävään tuleva palvelupäällikkö työskentelee asiakkuuspäälliköiden aisaparina jatkuvien palveluiden asiakkuuksissa, joita on tyypillisesti kerrallaan kolmesta viiteen. Jatkuvat palvelusopimukset koostuvat pääosin erilaisista perustietotekniikan palveluista, kuten kapasiteettipalveluista, työasemapalveluista, ja loppukäyttäjäpalveluista. Palvelupäällikön työssä korostuvat muun muassa palvelunhallinta, SLA raportointi ja analysointi sekä laskutus.
 
Enfon palvelupäälliköt ovat etulinjassa lunastamassa asiakaslupaustamme asiakkaiden palveluhallinnan yhteyshenkilöinä. Lähtökohtaisesti työtä tehdään Enfon toimipisteessä. Asiakkaita tavataan muutaman kerran kuukaudessa seuranta- ja kehityspalavereissa. 
Päivittäisenä työkielenä on suomi ja konsernikielemme on englanti. 
 
MILTÄ ONNISTUMINEN NÄYTTÄÄ 
 
IT palvelutuotannon tehtävissä mukana olleena tiedät, että henkilökohtainen menestymisesi tässä roolissa edellyttää kykyä toimia joustavasti ja luottamusta ylläpitävällä toimintatyylillä  palvelukokemus aktiivisesti mielessä pitäen. 
 
Enfon palvelupäälliköt ymmärtävät perustietotekniikkaa ja hahmottavat niiden päälle rakennetut palvelut. Työssä tarvitaan kykyä tunnistaa ja tuoda esille asiakkaalle liiketoimintahyötyä synnyttäviä mahdollisia kehityskohteita. 
 
Kaikkien enfolaisten tavoitteena on varmistaa, että oma työ ja toiminta tukevat pitkäkestoisia asiakassuhteita. Siinä onnistumistamme seurataan suoran ja sähköisten palautekyselyiden avulla. Tärkein onnistumisemme mittari ovat luonnollisesti tyytyväiset asiakkaat.
 
TYÖHAKEMUKSESTASI HALUAISIMME LUKEA
 
Meitä kiinnostaa lukea työhakemuksestasi erityisesti miten sinä olet menestynyt aiemmin asiakasrajapinnassa ja mitä vahvuuksia olet huomannut omaavasi sujuvan yhteistyön varmistamiseen useamman osapuolen välillä..
 
Valintapäätökseemme tulee vaikuttamaan ilmaistu kykysi suoriutua tämän tehtävän vaateista ammattitaitoisesti, yhteisöllisesti ja joustavasti asenteella, jossa korostuvat toisten kunnioittaminen, vastuunkantaminen, eteenpäin katsominen ja jatkuva kehittyminen.

HAKUOHJEET
 
Lähetä hakemuksesi ja CV:si alla olevan linkin kautta 28.2.2018 mennessä.


Hae tehtävää

Tehtävään ja rekrytointiprosessiin liittyviin kysymyksiin sinulle vastaa mielellään Max Käär (Director, Customer Delivery Management) numerossa +358 50 444 6595 tai sähköpostitse max.kaar@enfogroup.com.