Skip to main content
Uutinen

Enfon asiakastyytyväisyys on huipputasoa – 98 % asiakkaistamme suosittelee meitä

Sisältökappaleet

Text

Enfo toteuttaa kaksi kertaa vuodessa asiakastyytyväisyyskyselyn. Tuorein kysely tehtiin marras-joulukuussa 2020 ja siihen vastasi 163 Enfon asiakasta Suomessa sekä Ruotsissa. 

Vastaajista 98 % on valmis suosittelemaan Enfoa. Tulokset ovat edelleen parantuneet keväällä toteutetusta kyselystä, jolloin suositteluhalukkuus oli 93 %. 

”Tulos on tuulettamisen arvoinen”, iloitsee Enfon Suomen myyntijohtaja Sanna Mari Alppivuori. ”Tämä on upeiden kollegoideni ansiota – Enfolla työskentelee rautaisia ammattilaisia, mikä näkyy myös korkeassa asiakastyytyväisyydessä.”

Enfo toteuttaa kyselyitä säännöllisesti, koska asiakkaiden tyytyväisyys palveluihin ja Enfon asiantuntijoihin halutaan varmistaa sekä seurata tulosten kehittymistä. ”Haluamme kartoittaa asiakkaiden tarpeita sekä tietää, miten voimme kehittyä. Jatkuva kehittyminen on yksi arvoistamme”, Alppivuori jatkaa. 

Enfo erottuu asiantuntemuksella

Suositteluhalukkuuden lisäksi kyselyssä kartoitettiin muun muassa, onko enfolaisten kanssa mukavaa tehdä töitä. Tähän vastaajat antoivat arvosanaksi 4,6 (asteikko 1-5). Vastaajat myös kokevat, että enfolaiset tekevät, mitä lupaavat – arvosanaksi muodostui tässä kysymyksessä 4,4.

Kun vastaajilta kysyttiin, miten tyytyväisiä he ovat Enfoon kumppanina kokonaisuudessaan, vastausten keskiarvo oli 4,3. ”Myös tämä tulos on noussut kevääseen nähden, vaikka luku oli jo silloin korkea. Vastauksissa on nähtävissä, että nelosten ja vitosten osuus on noussut puolen vuoden aikana”, toteaa Robert Grafford, joka toimii Ruotsissa Enfon myyntijohtajana.

Enfon vahvuudeksi asiakkaat nostivat erityisesti asiantuntemuksen. Lisäksi korostuivat sujuva yhteistyö, joustavuus sekä luotettavuus. 

”Vastausten perusteella asiakkaamme myös kokevat, että tunnemme heidän yrityksensä ja toimintatapansa, mikä on tärkeää, kun ajatellaan Enfon tuottamia palveluita ja niiden kehittämistä yhdessä asiakkaan kanssa”, Grafford sanoo. 

”Olemme kiitollisia luottamuksesta, jota asiakkaamme ovat jälleen osoittaneet Enfoa kohtaan. Vaikka tulokset ovat mielestämme loistavat, jatkamme edelleen kehitystyötä vastataksemme asiakkaidemme odotuksiin entistäkin paremmin”, summaavat Alppivuori ja Grafford.

Jaa