Skip to main content

Kuva

Person in front of mountain
Enfon uusi visuaalinen identiteetti

Uudistettu verkkosivustomme on julki

Sisältökappaleet

Text

Enfo on tänään julkaissut uuden verkkosivustonsa sekä uudistuneen visuaalisen identiteettinsä. 

”Vuonna 2018 rakensimme Enfon tarinaa, jossa datavetoinen liiketoimintamuutos tukee älykkäämpää Pohjolaa. Määrittelimme myös arvomme: luottamus, yhteistyö, asiantuntijuus ja jatkuva kehitys. Nyt meillä on visuaalisuus ja verkkosivusto, jotka tukevat tätä tarinaa. Verkkosivustomme on pääkanavamme, ja se palvelee kaikkia sidosryhmiämme, joille haluamme tarjota merkityksellisiä sisältöjä”, sanoo Pelagia Wolff, SVP, Marketing & Communications.

Uudistettu verkkosivusto (enfogroup.com, enfo.fi ja enfo.se) paitsi kertoo Enfosta, tarjoaa myös näkemyksiä koko alasta nykyisille ja potentiaalisille asiantuntijoille, asiakkaille, sijoittajille ja muille sidosryhmille. Tavoitteemme on ollut miellyttävä mutta samalla vahva käyttäjäkokemus. Olemme pyrkineet selkeyteen sekä sisällöissä, toiminnoissa että designissa. Enfon visuaalisen identiteetin ja verkkosivuston ilmeen on luonut Enfon oma Design-tiimi.

”Päivitetyllä visuaalisuudella olemme hakeneet nykyaikaista otetta, jossa inhimillisyys korostuu. Väripalettimme kuvastaa arvojamme ja identiteettiämme: päävärit sininen ja vihreä edustavat pohjoismaisuutta ja luotettua kumppanuutta. Gradientti, joka yhdistää kaksi väriä, kertoo siitä muutosmatkasta, jolla Enfo ja sen asiakkaat ovat”, sanoo Michael Sullivan, Creative Director.

Etsitkö uusia kollegoita, luotettua kumppania tai näkemystä siitä, minne alamme on menossa? Käy tutustumassa sisältöihin Ura-osiosta Palveluihimme ja Ideoihin, ja tutustu Enfoon. Kuulemme sinusta mielellämme! Aloitamme uuden sivuston jatkokehityksen jo tänään, joten lähetäthän palautteesi, kommenttisi ja kysymyksesi meille communications@enfogroup.com.
 

Jaa