Kuva

Enfon asiakaskokemus vahvistui entisestään: yli 90 % asiakkaista suosittelee
Sisältökappaleet
Text
Enfo mittaa asiakastyytyväisyyttään kaksi kertaa vuodessa selvittääkseen kokonaiskuvan asiakaskokemuksesta ja suunnatakseen toiminnan ja palveluiden laadun kehittämistä sen pohjalta. Kevään 2025 asiakaskyselyn tulokset olivat erittäin positiiviset ja Enfo jopa paransi aiempaa vahvaa tulostaan: Kyselyn mukaan 95 % asiakkaiden yhteyshenkilöistä on valmis suosittelemaan Enfoa yhteistyökumppanina. Asiakasyritykset ovat kokonaisuutena hyvin tyytyväisiä Enfo-kumppanuuteen.
Myös asiakkaiden kokonaistyytyväisyys nousi hienoisesti edellisestä mittauksesta saaden arvosanaksi 4,08 asteikolla 1–5 (joulukuu 2024 tulos 4,05). Taso on korkealla, kun puhutaan vaativasta jatkuvien IT-palveluiden kentästä. Asiakkaiden avoimessa palautteessa mainintoja saivat erityisesti kokemukseen pohjautuva asiakastuntemus sekä Enfon kyky tuottaa sovitun mukaisia palveluita sujuvassa arjen yhteistyössä. Asiakkaiden mielestä Enfon kanssa on erittäin mukavaa työskennellä ja asiantuntemus vastaa odotuksia ja reagointi yhteydenottoihin on riittävän nopeaa.
“Etenkin Enfon ja Tietokeskuksen meneillään olevan yhdistymisen myötä olemme erityisen ilahtuneita tuloksista. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin edelleen yhdessä kehittäen ja asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla palvellen”, kommentoi Enfon myynnistä, asiakaskokemuksesta ja vastuullisuudesta vastaava SVP Sanna Mari Alppivuori.