Skip to main content

Image

Image

default image 5
Palvelumme

Service center

Content sections

Image

Service desk Enfo

Text

Palvelukeskuksemme kulkee rinnallasi

Viisi vuotta sitten kaikki puhuivat service deskin kuolemasta. Digitalisaation eteneminen on kuitenkin kasvattanut juuri sellaisen monipuolisen ja syvällisen tuen tarvetta, jota Enfon palvelukeskus tarjoaa. Tarjoamme uusimpien teknologioiden mukaisen tuen kaikille IT:n perustoiminnoille service deskistä ja valvonnasta paikalliseen tukeen ja erikoistuneisiin palveluihin. 

Meihin voi olla yhteydessä työasemia, mobiililaitteita, käyttöoikeuksia, sovelluksia ja palvelimiin koskevissa asioissa useiden kanavien, kuten puhelimen, palveluportaalin ja chatin kautta sovittujen aukioloaikojen ja palvelutasojen puitteissa. Oikea-aikaisen viestintämme ansiosta olet aina ajan tasalla järjestelmäsi tilasta. Onko yritykselläsi tietoturvatarpeita? Me hoidamme nekin.

Image

Image

IT-ulkoistus täytti 10 vuotta - Savon Voima valitsi kumppaniksi Enfon.

Tiesimme, että Enfolta löytyy tarvittava kyvykkyys. Olemme yhteistyössä onnistuneet luomaan selkeän yhden palvelupisteen toimintamallin sekä vakioimaan työasemaympäristön, jolloin laitteita sekä palveluita hankitaan suunnitellusti ja määrämuotoisesti.

Author

Olli Räsänen

Author's title

Talousjohtaja, Savon Voima

Text

Miten palvelumme hyödyttävät yritystäsi?

Asiakas- ja loppukäyttäjätyytyväisyytemme ylittää alan vertailukohdat todistetusti, mihin aina pyrimmekin. Automaation lisääminen kaikilla alueilla on yksi parhaista työkaluista, joka takaa korkean loppukäyttäjätyytyväisyyden nopeuttamalla asiakkaidemme palveluprosesseja ja vähentämällä virheitä. 

Sähköpostilla tulleista yhteydenotoista vastaa kollegamme Taica, koneoppimisen avulla luotu automaatiotyökalu. Käyttöoikeuksien hallinta ja palvelutason seuranta ovat muita hyviä esimerkkejä tehtävistä, joita automaatio parantaa.  Automatisoitujen prosessien avulla voimme lyhentää IT-tuen vasteaikaa ja ratkaista ongelmat nopeammin. 

Keskitymme ennakoiviin toimenpiteisiin, kuten ennakoivaan häiriönhallintaan erityisten seurantatyökalujen, tehokkaan ongelmanhallinnan ja -analysoinnin sekä ennakoivaan asiakasviestinnän avulla.

 

Aitoa välittämistä

Meille ihmiset ovat teknologiaa tärkeämpiä. Meidän on joskus vaikea kuvailla työtapaamme, koska se on jokaisen asiakkaan kohdalla ainutlaatuinen. Kaavat eivät ole meitä varten. Kumppaninasi hoidamme saumattomasti yrityksen kaikki tarpeet yksittäisistä tiketeistä vakaviin häiriöihin, pilvessä tai datakeskuksessa. Meillä ei ole raskaita hierarkioita, joten asiantuntijamme voivat keskittyä keventämään taakkaasi hoitamalla yrityksesi yksilölliset palvelutarpeet. Maailmanlaajuinen yhteistyökumppanien verkostomme takaa tuen saatavuuden kaikkina vuorokaudenaikoina. 

 

Autamme sinua auttamaan muita

Asiantuntevat ja helppokäyttöiset IT-palvelut ovat jokaisen nykyaikaisen organisaation kivijalka. Olemme antaneet taustatukea Suomen johtaville infrastruktuuriyrityksille, kuten Are ja Destia, jotta ne voisivat tarjota kaikille parhaat mahdolliset olosuhteet elämiseen. Olemme erikoistuneet luotettavaan tukeen ja ylläpitoon ja toimitamme aina koko paketin. Mutta älä luota pelkkään sanaamme: olemme kolmesti voittaneet vuoden help desk ja vuoden asiakaspalvelija -palkinnot. Enfon palveluiden laadun takuuna on ISO 9001 -sertifikaatti.

 

Hyödynnä dataa, voimaannuta väkesi

Palvelukeskuksemme asiakkaat hyötyvät sen datan korkeasta kypsyysasteesta. Kehitämme häiriöistä kerätyn datan perusteella uusia ratkaisuja muuttuviin ongelmiin. Emme koskaan lakkaa kehittymästä. Pidämme henkilöstömme kattavalla koulutuksella huolen siitä, että 150 asiantuntijan tiimillämme on aina ongelmiesi ratkaisemiseen tarvittava osaaminen.

Ota yhteyttä

Yhteyshenkilöt

Picture

Image

Sanna Mari Alppivuori

Yhteyshenkilö

Sanna Mari Alppivuori

Alue

Sales Finland

Puhelin

+358 504 446 995

Picture

Image

Juha Kukka

Yhteyshenkilö

Juha Kukka

Alue

Sales Finland

Sähköposti

Puhelin

+358 405 719 072